Regulamin prawa i obowiązki pasażera
-
PRAWA I OBOWIĄZKI PASAŻERA
-
Pasażer jest zobowiązany do:
-
posiadania i okazania ważnego biletu na przejazd na całej trasie przewozu;
-
dokumentów uprawniających do przekroczenia granic;
-
punktualnego przybycia na miejsce odjazdu autokaru lub mikrobusu. Niestawienie się pasażera w chwili planowanego odjazdu jest traktowane jako rezygnacja z przejazdu;
-
stosowania się do zaleceń załogi autokaru lub mikrobusu.
-
Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone innym pasażerom lub Przewoźnikowi.
-
Palenie tytoniu, spożywanie alkoholu oraz używanie środków odurzających jest w autokarze lub mikrobusie surowo zabronione. Pasażerowie nie stosujący się do w/w zaleceń będą wzywani do natychmiastowego opuszczeniem autokaru lub mikrobusu.
-
Ze względu na specyfikę transferów lotniskowych - w przypadku opóźnień, zmian lub jakichkolwiek problemów ze znalezieniem autokaru lub mikrobusu prosimy o kontakt pod numery alarmowe : 515 044 180 /786 819 382. Ewentualne reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku braku kontaktu telefonicznego ze strony Klienta lub niemożliwości dodzwonienia się, przewoźnika do klienta, a także przez podanie niewłaściwego adresu odbioru klienta
-
Przewóz dzieci oraz ich wiek musi być wcześniej zgłoszony u Przewoźnika ze względu na wymogi bezpieczeństwa foteliki i podstawki dla dzieci.
-
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne, związane z realizacją umowy przewozowej prosimy kierować listownie na adres biura w okresie do 14 dni od zaistnienia okoliczności, która jest przedmiotem reklamacji
data modyfikacji: 2015-12-31
|