Regulamin rezerwacja, anulacja i zmiany biletów
-
REZERWACJA, ANULACJA I ZMIANY BILETÓW
-
Rezerwacja terminu przejazdu następuje w momencie wystawienia biletu.
-
Rezerwacja przejazdu może być dokonana telefonicznie, w biurze podrózy współpracującym z przewoźnikiem
-
W przypadku rezygnacji z przejazdu klient ponosi następujące koszty związane z anulacją przejazdu:
-
do 7 dni przed datą wyjazdu 10%;
-
do 2 dni przed datą wyjazdu 20%;
-
do 1 dnia przed wyjazdem lub w dniu wyjazdu 100%;
-
za przejazd nie zgłoszony w/w terminach i niewykorzystany nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu.
-
Pierwsza zmiana daty wyjazdu zgłoszona telefonicznie lub w biurze do 12 h przed wyjazdem lub przyjazdem jest bezpłatna, opłaty za następne zmiany są ustalane indywidualnie jednak opłata nie może być wyższa niż 50% ceny przejazdu.
-
Pasażer ma prawo zawiesić bilet do wykorzystania w innym terminie do jednego dnia przed przejazdem. W dniu wyjazdu zmian nie uwzględnia się. Bilet można zawiesić na wybranym odcinku na 3 miesiące od daty zgłoszenia.
data modyfikacji: 2010-12-11
|